neděle 1. května 2016

EUFORIA

Tak tenhle název pro cestu mě napadl ve Španělsku.


 Taky spousta jiných ale  proto že se mi tohle slovo strašně líbí , ale taky proto že v poslední době lezu jak tatar mě tahle hranka stála deset pokusů. Taky možná proto že v poslední době mezi pokusy většinou neodpočívám . Odpočívat mě baví už jenom v posteli když jdu do skal tak lezu.


Tak na desátej to naštěstí klaplo díky bohu

A to co je největší bomba že mě lezení zas strašně chytlo .
Po dvou měsících ve Španělsku už jsem lezl jen z nudy . A to jsem se první dva týdny věnoval pouze autoturistice.  V prosinci mě v tý kryse v červených převisech rozbolel prst. Chtěl jsem ji vylízt moc se mi líbí kor když Adam tipoval 8b+.
Krysa jde přeskočit ale nakonec jsem zjistil že na kusovku budu muset jí drtit. Drcení v pěti stupních se zmrzlejma prstama byl bolavej prst na čtyři měsíce. Zkusím jí podrtit zas příští zimu . Aspoň mám na Srbsku překrásný cíl.
Jeenže na písku mi to vůbec nevadí. Tady mi na extrémní kroky stačí občas i jen jeden prst. Takže se čtyřma je to úplná  pohoda.
 Talisman RP Xb  foto: Vápník

Taky název ze špáňa. Nad druhým je kulatý razítko Roberte to si chytal ? No jasně když ho urveš budeš mít Talisman


Nebudu dnes moc psát o lezení , nechám si to na jindy spíš že jsem na netu tak koukám na net , přečtu pár článků a už koukám jen na blbosti tak říkám si nahrát pár foteček na tenhle blog , můj trezor můj sejf fotek občas i myšlenek dyž ztratím komp . Bude užitečnější.


Tak tahle cesta byl vlastně jeden z důvodů proč jsem jel až na Tarifu. Ten druhej byl Afrika pro děti, Duny v evropě.

Do Anglie  jsem zajel jen a jen...


kvůli těm opicím...

a hlavně teplu a slunci......


tak i když  už nám to neříká ten pán v televizi po předpovědi počasí , já si jdu dát cigárko a Vám přeji, Slunce v duši.



Žádné komentáře:

Okomentovat