pondělí 29. srpna 2016

ŠVÉDSKÝ KAMENY

Tak jsem si zkusil tři týdny nelízt ,

koukat do lesa a na západy slunce a když už jsem online zjistím že kousek od Rattviku kde u jezera Ljugaren jsou překrásný balvany.
Jak už jsem nedávno psal k boulderingu jsem většinou doháněn a absence pohybů mě donutila s kluky vyrazit očistit pár mechů a zahrát si s krystaly .




Tomas leze Pain a Luka 7AVOLE 






 Místní přelezené  linky Doda pa distans 7A Tusen blommor 7B a Motljus 7A+ dáváme z první bomby, hranku Motljus dotahujem i na vršek je škoda si nevylízt tak krásný kámen....


Ty naše jsem pokusovaly tak budou zřejmně krapítek těžší , čtyři dny kroků za šest týdnů v lese už se nemůžu dočkat až budu zas hladit ty domácí oblynky ale je hezký být zas chvilku někde jinde i když vlastně někde jinde jsem už vlastně pořád , myslím tím tedy v mé hlavě především v myšlenkách...ách......


Žádné komentáře:

Okomentovat