pondělí 11. července 2016

FUCKER



Sobotní třetí ráno stávačka po noci beze spánku pracovní letargie z níž mě vytrhne partička kamarádů jedeme na Drábky no spal bych tělo stabilně zmordováno vyvětrat hlavu a cíl je daný . Fucker . Na rozlez procházka v komíně na Puklou dynamicky musím už pod prvním ještě že to není sedmička , pár pokusů v Pumpi jambo neb z pomocí kamarádů do chytů se mi nelíbí cítím že půjde , být trošku pilnější   no z 9c myslím že bude deset béčko nebudu ztrácet čas dnes chci poznat Fuckera ...
Cestu jsem chtěl dělat na podzim s Pavlem Henkem směr zdál se jasný buď půjde a nebo ne teď v něm jsou háky od kluků co diktujou tvrdou pískařinou.
Tři pokusy běž domů i když Baky říká že jsem moc nezabojoval nemohl jsem nic víc, krásný bočáky prsty jen pohladil do díry ani nestačil skočit nula prostě nic. Tak takhle vypadá těžká cesta od mistrů pískařů co lezou 8B bouldry. Myslím že to smrdí dvanáckou a jestli tohle nebude jedna z nejtěžších cest na písku tak už neříkám nic. Držím palce všem k RPéčku a vrátím se zas až budu si věřit.........Drábky se pomalu ale jistě stávají mekou extrémní pískařiny . No raději rychle domů k nám na sever.

 Ale vezmu to ještě přes ty Dubský .
Pole neoraný. 


Taky náš podzimní plán Litoměřická věž no dnes už pole rozoraný . Vlevo od Šíleného tance linka hotová pravá rozdělaná dle Růžana asi půjde neb už prý byla celá omaglená tak už jen přidat kruhy no všude je místa dost jdem zkusit údolní převisy a drzost je sladce odměněna parádní přímou linkou a dyž jsou tu tance tak Pavel křtí Šlapák bouldr na RP zlehkne ale zase v tom výlezu zas málem padám prokletý výlezový obliny z Dubska mě pro dnešek přisají zaplať pánbůh převis bych dneska už asi nedal.....
Na štandu RP Xb 


Na Pyramidě je jeden směr. Co z balkónu vede . Dnešní tricítka a bouří jdeme s Vapníkem štandovat v západní stěně. David cítí formu v Spáňu byl krátce ale jak říká všecko lehký asi by vylezl všechny cesty jak cítil se silný dám hák na natáhnutí a už jenom vysíme. Zleva zprava přímo nic . No nic , budeme skákat    a skáčeme a pak pumpujem v madlech z vrcholu zpumpujem jsme nadšený zas z bezva linky přirovnal bych k Sešel z cesty 7C bouldr zvednout se ze země a pak VIIIc dolez akorát dneska mám štěstí. Protože jsem si nevěřil že mám vůbec nějakou šanci dávám na třetí oproti v Sešel z cesty kde jsem si věřil na třicátej a dvakrát urval břísko . Je to jak z Euforií na Lampion kterou utrápím jak magor a podobně euforickou hranu Vyšší kasta na Mysliveckou baštu smrknu se zatajeným dechem na první ač jsem byl dopředu přesvědčený o neúspěchu v THC na pravou ruku 7C bouldru občas se trápit a čekat na zázraky nic nezbývá jiného bohužel nám netalentovaným. Musím Však z pokorou zaklepat v prělezech zatím ještě mám Víc štěstí než rozumu otázkou zůstává radši se neptám do kdy ?
Lochneska-David ladí klíčový krok v Ponoření RP Xc

Pavel Henke a Nekonečný apríl na Smeťák 
Skok na nástupu a pak choďák je Něco mezi nebem a zemí ( ale mraky to nebudou )

Pozdní hlava je Fajn



Cuba ladí klíčový krok na Almaře Borůvka v prdeli RP Xb
kdo zkusí název záhy pochopí..........

Cvok





Tomas ladí Bojim bojim RP Xa , šikmo vlevo ke slanění je Zona a levá hrana Schaize weg RP IXb na Patolízala.......
Osm hrozných moc pěknou hranou na balkon a z něj pěkná desítka Jirka bohužel ne flešuje tak si dávám hranu třikrát když  už mě kluci k prváči přizvali kdo má rád Jurský děrky a leze 7A bouldry bude potěšen na Lodi mrtvých.
Cinik je na přídi na Lodi mrtvých panenská trhlina pod překrásnou spárou. Zkouším to bez háku dopad je do stráňe když dolezu do lišty dostávám strach a Jirka křičí no dej tam hák hází mi háček z bezvýznamnýho nástupu je rázem cesta jak fík 7B bouldr a i když jsem v trhlině furt ještě bojuju asi jsem cinik.

Je toho hromada fajný jsou Lízači prdelí na pilíř vlevo od Arga a to že jsem s Vl.Nehasil znesvětil Pájkovu překrásnou stěnu jedním borhákem na konci trhlinky a jedním v sedmičkovým dolezu je ale opravdu jen a jen Výjimečný stav RP Xa. No a na pozdní hlavě je celkem Fajn ale Nostalgie líbit se bude asi jen mě  zas vrátím se na ten jedinej pravej ten pravej a na Deštivý stěně tam u Jezevce pěkný vrcholový pasáže a ze směrů na jeden hák třeba tam bude nějaký ten zajímavej krok jsou nakonec parádní deset béčka ta Levá je Groteska a ta pravá Výpravy za dobrodružstvím až nastoupíš pochopíš kdo má rád fontáč možná nebude vobliny plácat tak vztekle jako já každopádně Mlha ze Sáďou si v nich zalezli určitě lépe než v sedmičkách na Planetě, miluju klasifikaci a strašně rád klasifikuji a ještě raději, o číslech debatuji . Vlevo od Sarajevský pilíře to ve stráňi
Ztohoven je desetmínuska za nejmenší chyty v Labáku podobné lezením i jištěním lezení po anglické slídě, to v pravo je Drtička sportovka co trošku kydá sedmbéčko Španělský vlevo osma Robertova s bratrem stvořena ještě vlevo vlasová to trhlinka Jizva v dlani a převislou stěnou hranou Autista devitka a devítka.
Mravenčí
Běženec úplně choďák nebude odolal i mistrovi a v ten den mě potěšil jedenáctkový směr kterej sem tenkrát neměl šanci afnout a oblez hranou a bylo z toho Urvanej ze řetězu tak tentokrát to přímo bez hrany nějak z lehklo no RP chvilku pokusuji pak už téměř vzdávám buďto střílím z lišty nebo smekám v nohách a pak ach á cestu bych přirovnal k Panelfiction v Tisý někde mezi Xb-XIa nechápu dnes že tenkrát nula dneska vau Na řetězu bouldristická varianta v Jižní úzké stěnce na Mravenčí. Naopak Delete na Planetě v slizu přímo odolává tak alespoň nacházím lehčí pěknou variantu trošku z leva RP Xb na Anál si ještě zajdu až nebudou pod nástupem děti stavět domeček. A hlavně když bude foukat nebo chcát , abych z oblin zas zbytečně jen a jenom neklouzal.


Křtitel měla bejt jedenáctka někdo mě podved dneska na druhej a asi desítka? Kde jsou ty bouldry ? Andrej říkal že první slovo platí to druhý leze z gatí a proto že jsem Pavlovy při prváči říkal v kuse minimálně deset cé tak to co jsem řekl předtím teda leze z gatí ale pětihvězdičková linie to za tím si stojím.


Karlstein parádní desítka na  Ludmile dolez konečná u slanění. Traverz přes Lidumila je zajímavý a jistě desítkový ale z balkonu nemá moc efekt a asi by se brzo zničil daní Lezení v Parku či Ráji jsou bohužel drobivé vršky  . Pro nás extrémní lezce jsou naštěstí stěny bez chytů betonový . Konzumenti lehčích směrů jsou bohužel v lehkých stěnách plných chytů nuceni prostupovat drobivou stěnou většinou už od země  brrrr
Tak zas jen pár vět bez smyslu kdo občas zabloudí na naše stránky ten už je zvyklí prostě jen trochu prdle informuji těch pár přátel hledačů jako jsem já protože kdo touží po konzumu k mým cestám nezabloudí. Hledači , tak říkám těm co touží a hledají další a další nový výzvy v nelezitelných stěnách a jak s obliboum říkám v poslední době při prvovýstupech jen přejíždím prsty po skále a hledám doteky krystaly které mě vzhůru pak posouvají než lezec Však působím víc jako čtenář knihy napsané ve stěnách brailovým písmem. Laskám a hladím jen přerůzné vlnky  ,  tak jako v dobách mé puberty kdy jsem rád strkal prsty do každé škvírky a mezírky, to dotyky skále bylo to co mně přimělo lízt. Pak ještě strach to byla pohoda když jsem se naučil lízt a přestal utíkat ,mohl pak před nebezpečím vylézt do výše kam hroziči nočních ulic z města nemohli...skalní města jsou moje univerzita kam docházím svůj obor studovat , starší a vzácnější i než ta Karlova.



Okena na Hradní foto Franta Sepp

Žádné komentáře:

Okomentovat