pátek 2. června 2017

ZIMA V TEPLE

Malta a Gozo


V prosinci jsem se probudil přetažen z práce po dlouhý noční po špatným mikrospánku se slzou v oku , v tom snu jsem furt řešil co dělám v práci když už mám vyděláno , vždyť už mi bude skoro čtyřicet a já si ještě ani pořádně nezalez ..
Proč nejsem se svou rodinou , vždyť děti za chvíli vyrostou , ty debile prober se vo co ti jde ? Všecko už mám , jen co začnou sračky zdrhám zas za teplem ...tentokrát skoro na tři měsíce....

Malta a Gozo ?
ostrov s kulturou...





srdeční lidé ,hajzlíky , voda a wifi všude ....






 Boudering Sperlonga.


Tomáškova šťastná hvězda ze San Vita



Deep water Sperlonga...


Florencie , bacha na zmrzku dvacka Vám stačit nebude...


 Romantický kempování na Gozo , všude sami..........





 Děti si vybraly oběd............













Azure window- vidět a nechat spadnout....bylo mi znamením , lidi nebojte , všecky naše nelogický linky v skále , dřív či pozdějc stejně dopadnou...

Pokaždé když jsme někde parkovali byli jsme místními obdarováváni čerstvou zeleninou , pomeranči či citrony , těmi nejsladšími v mém životě.....



Při každém setkání se nás ptali zda něco nepotřebujem , že nám cokoliv přivezou ......



Když jsm měl problém s ucpanou přívodní palivovou hadičkou , naštěstí jsem škrt a u Agip na Sicilii natankoval jen půl nádrže . Zůstal jsem stát ve městě v zatáčce , místní obyvatel si mě naložil do svého auta , odvezl za mechanikem a ten okamžitě přijel řešit závadu ...
pocit nesmírného dobra a bezpečí jsem snad v žádné jiné  eu zemi tak nikdy nepociťoval...

Bohužel jsem nastartoval tak hned zase odjel , docukal k benzínce , dotankoval plnou za cenu jak v Čechách , ne za tu Italskou a pak už jen dva dny cukal a chcípal než se to vycukalo , naštěstí vždycinky nastartoval a bylo vše ok...........








GOZO
San blas - Tower of Power
Pegasus 7a a Medusa 7b+ obě stejně krásný , obě stejně těžký...
Poseidon 8a OS Earth 8a na druhej , na flash by to šlo , spíš 7c...

Blat tax - Xalati 8a pytel , pod nástupem si věřím na OS ale zázrak je nic neurvat , nejlámavější 8a  co jsem kdy lezl , zajímalo by mě kolik to má přelezů....


Chalice of malice alley -
Veggies Taste Good 8b 2.p. lištovačka , Labácký Xc , silová vytrvalost..
Pigeon chimney - Flying rabbits 7b skvostný a docela těžký sedmbééé
Left hand of god 8b 2.p. přirovnal bych k Nejslabší máte padáka , definovaný , dvacet čísel za hranou jsou madla ale když píšou levou rukou po hraně tak tedy levou rukou po hraně , slaňáky v lepidle nedržej ale jsou provázaný s hodinama tak asi ok...

White tower - Strawbery fields 8b 3.p. v druhym my smekla ta poslední sekaná děrka , nesnáším sekaný chyty a rovnou bych to celosvětově zakázal , vedle sekaných děr jsou naštěstí v lišejníku ukrytý malý lišty či krystaly a z nich už naštěstí nesmekám ...vyjíždí asi čtvtej borhák , chce si při spouštění raději vycvaknout z lana a zamáčknout zpátky , ať tam vydrží i pro další přelezce . Ty ostatní se v lepidle naštěstí jen hejbou tak jako většina zdejších háků...............

Right hand of left 8b+ chci pokusovat pouze pro číslíčko ,opatlaný lepidlem a sekaný díry neusichaj , tady to bez nich nedám , dva pokusy a jdem k moři....

Il mixta cave -Big James 8c+ , chci zkusit rád bych trochu před kámoši zazářil ale totální sekačka ve stropě , vyvrtaný prstovky , nejtěžší cestu na ostrově ani nezkusím .

Mgarr ix -XINI
Dream walls - Ezy rider direct 7a+ a Eye of Tiger 7a+ .....skvostný ..

Champagne walls - Ghost dancing 7a OS skvostný děrkovačky ...

IC-cnus slabs - Niminy Pimminy 8a OS zabetonovaná sekačka , pár vysokých nášlapů a malé krysy , pískařská desítečka...

The Cauldron a Upstream bouldr - Vapours of the buble 8a OS jeden krok nastoupat prstovku na spoďák , a cuknout to do madla.

Děkuji Gozo za krásný dva týdny , tohle jsem zkusil a jinak ležel u moře , chodil po městech a pohrál si s dětmi , bylo  tu hrozně moc hezky...

Protože jsem nečet Lezce a neměl žádné informace krom že tu jsou skály. Na to že jsem táhnul friendy jak polezu po vlastním, tak jsem si tu docela zalez....

MALTA -
Irdum irxaw gully  - krasavice Crimp on rose 6c+ , Lonely boy 7a docela silový krok , Smooth criminal 8a+/b 2.p lištovačka na závěr , na přesnost....Predator 6c je joga a Neus 7a jeden silovej krok
Melliema cave
tak tady jsem marnej , zkusím pár osmiček na OS a vylezu jen Crazy monkey 7a a Crazy toledan 7b+
Victoria lines
The wawe- Mewga manijaka 7c+ 2.p , hroznej chcanec přesto jde lézt , blátivý krápníky jak v Loja či Pinos ve Špáňu ..

Fomm ir - rih - Stucco boulder -Cornflakes 7a krásný a lehký

Puff sugar 8a OS dva silový kroky okolo prvního bh pak už 7a





Ghar lapsi - McCarthy cave - Wot's in it for me ? nejhezčí 7a
Bold corona 8a 2.p. nepodcenit , oblina smeká , vypadá jak choďák ale krok tam je...

Garden of Eden





Tufa baroque 6c+ Tufa tirtoghod 7b+ 2.p. dávám na druhej bez odpočinku ale tuhle cestu jsem si zrovna myslel, že nevylezu..., dva těžký  bouldry...

Mc Carthys cave - The future si now 8a+ na 2.p. , krásná stropová trhlina , stejně těžký jak No country for old man 8a , zkusím jen OS a nedám stejně jako lehce vypadající Citis of the plan 7c+/8a kde padám pod řetězem , klíčový krok....

Wied babu - The flying arete 6b+  , nádherná hranka po nudný pětce , za to super pro děti..
Smoothis cave - Coconut drush 8a pro ty nemaj fixi jako já docela bitka , a proto když padnu za hranou stropu téměr z nouhendu tak nějak zaseknutý , mám nakoupeno a můžu jít domů..a jestli se na Maltu někdy vrátím , tak touhle cestou určitě začnu......




Sicilie - no tady už jsem vylezl hromadu cest ,převážně lehkejch a z těch těžkejch dvě 8a+ a čtyři 8a na OS . Dvě shozený 8b z toho jedno na druhej , názvy tedy neuvádím záměrně , ať to všecko neshoděj a taky neb jsou psaný na Lezci , tak se o nich ví..Nejkrásnější na PP mi přišel Batman , nejkrásnější z těch na OS No bulls no shit a Shattenlinie první délka . Na Sicilii bych mohl jezdit celej život , ještě že jsme nejeli , do Afriky ..  I tady bylo na mě v únoru moc vedro . Teda na lezení .. Na koupání a zevlování tak akorát ...






Azure window na Sicilii






Pejta a únorová koupačka v San Vito




Palinuro - mám pocit že jsem ve filmu Pláž . Mladé krasivece , kozy venku , kalhotky se nandavaj , jointy a cigára , já jsem tu s rodinkou tak jenom koukám...a lezu , brutální vedro , krásný cesty a Respekt 8a+ co si věřím na OS , smekám aspoň pětkrát a lítám téměř desítky a říkám si no do prdele , v tý Itálii už maj větší odlezy než u nás na písku a to nepočítám ty chybějící ustřižený co se válej pod nástupem , no přiznávám se dobrovolně i jsem dvakrát šáhloval , v jednom 8a/b na Sicilii kde byl v cruxu ucvaklej nýt , abych aspoň krokoval a jednou na Gozo.,že jsem se prostě bál i s pojistkou na lezení od ČHS...a to přitom moc dobře vím že to je proti pravidlům lezení, doufám že mě nepředvolaj k disciplinárnímu řízení ...


















Pak Massone hledal , Raďouse tam potkal no koho jinýho když s ním jsem tam byl tenkrát před šestnácti lety , a tak jako tenkrát jsem zase i teď tady nic nevylez , no a ještě mi ty cesty přišli nějak divný , možná to bylo trochu tím že bylo bílí úplně všechno a já nevěděl co můžu a co ne a to lehký



  8a u Trenta  co jsem  se nechal chytit pod slaňákem jenom proto že se mi nechtělo spadnout do trvalky mě už   krklo úplně a byl nejvyšší čas vyrazit domu , dřív než mě to lezení přestane bavit úplně.........
 Kdy jsem se nejvíc bál ?
Po příjezdu ze Sicíliie hledáme na pevnině nějaký to pěkný místečko na přespání...pobřeží je hodně osídlené a tak dlouho vybíráme až je tma ...najednou loučka u lesíka , obytňák za pár mega , otáčím , vracím se , zajíždím , ha , caravanová čtveřice , u jednoho osoba , zhasnu světla , chcípnu motor , jdu se radějc slušně zeptat , zda tu není kemp ...i v té tmě rozeznávám silně opálenou tvář , která na mě hodně ale opravdu hodně zle kouká ...nerozumí,,,a už se sbíhají další a mě je jasný , že tady jsem na špatný adrese . Zablekotám kvapem prchám , klepu se a auto chytá , děti spějí , Pejta jabko baští a já mám málem infarkt...a Vám dobře radím ,   motor při obhlídce nikdy NECHCÍPEJTE...ale třeba to byl dobrý člověk co se mě jem trochu bál...

Žádné komentáře:

Okomentovat